• Bättre Säljstöd

    Bättre säljstöd

    CRM i världsklass

    Läs mer

  • Bättre analys

    Bättre analys

    Beslutstöd och BI

    Läs mer

  • Bättre CRM-förvaltning

    Bättre CRM-förvaltning

    Support och förvaltning

    Läs mer

  • Bättre kommunikation

    Bättre kommunikation

    Träffsäker kommunikation

    Läs mer

  • Mer mobilitet

    Mer mobilitet

    Arbeta mer effektivt mobilt

    Läs mer

Case

Brostaden – Fastighetslösning

Brostaden, som äger och förvaltar runt 90 kommersiella fastigheter med en total yta av 534 000 kvadratmeter i Stockholm, har sedan länge arbetat med CRM. När deras tidigare CRM-system inte längre gick att vidareutveckla bytte de mot Microsoft Dynamics CRM.
Läs mer »

IF Metall – Mobilitet

Nöjdare medlemmar med CRM-app. Besöksappen Fokus lanserades till cirka 1 000 användare på IF Metalls 37 avdelningar strax innan jul 2013 och resultatet har inte låtit vänta på sig. - En användare berättade att han får dubbelt så mycket gjort och mår mycket bättre sedan han började använda Fokus, det tycker jag är helt fantastiskt, säger Ronny Olsson.
Läs mer »

Kommunal – Medlemssystem

Kommunal har över en halv miljon medlemmar, inom fler än 230 yrken. -Vi har nu ett verktyg som bättre stödjer oss i vårt fackliga arbete, det arbetsplatsnära. Det hanterar fler områden än tidigare, områden som rör medlemmen mer direkt, säger Hanna Stenholm, enhetschef Kommunal.
Läs mer »

Scandic Hotels – Säljstöd

Varje dag jobbar Scandic Hotels 6 600 medarbetare med ett enda mål – att du ska trivas. Som Nordens grönaste hotellkedja har vi alltid fokus på miljö, socialt ansvar och tillgänglighet.
Läs mer »

SKL Kommentus Inköpscentral – Kommunikation

Varje dag jobbar Scandic Hotels 6 600 medarbetare med ett enda mål – att du ska trivas. Som Nordens grönaste hotellkedja har vi alltid fokus på miljö, socialt ansvar och tillgänglighet.
Läs mer »

Stokab – Ärendehantering

Christel Sandstedt, försäljnings- och marknadschef, Stokab ”Vi är mycket nöjda med Innofactor effektiva och pragmatiska arbetssätt”. De var i behov av ett ärendehanteringssystem. Men i stället för att investera i ett workflow system valde de Microsoft Dynamics CRM.
Läs mer »

SWEDAC – Kundhantering

Swedac hanterar väldigt mycket information gällande sina kunders verksamheter och hade ett behov av att byta ut sitt IT-system för att få ett mer automatiserat och effektivare arbetssätt. Swedac behövde ett system som kunde hantera stora informationsmängder för samtliga kundgrupper och leverantörer för att skaffa sig bättre översikt över vad kunderna är ackrediterade för.
Läs mer »

Teknikföretagen – Kurs- och Eventhantering

”Kurs- och konferensmodulen ger oss en total överblick.” Svenskt Näringslivs och branschorganisationen Teknikföretagens nya kurs- och konferenssystem är en modul i Microsoft Dynamics CRM. Det innebär effektivare hantering, tydligare överblick över kursdeltagarna och smidigare.
Läs mer »

Innofactor AB

Drottninggatan 68, 5tr
111 21 STOCKHOLM
info.sweden@innofactor.com
+46 8 20 97 30
Kontakta oss!